maandag 24 april 2023

Enveloppen album "Vintage Sky"

 Goedemorgen allemaal,

Mijn beurt weer voor een Kimya blogje, deze keer een On the Road in een nieuw jasje.


Het is een album gemaakt van vierkante enveloppen van 14x14, het papier wat ik gebruikte is van Craft o Clock en heet vintage sky 


De voorkant heb ik dicht gemaakt door er een stuk katoen touw omheen te draaien, op een blanco kraft etiket stempelde ik een tekst.




Openklapt ziet het album er dan zo uit, er zitten allemaal flapjes in.


In een pergamijn zakje stopte ik wat labeltjes en het leuke paperclip stansje van Gummiapan, op het rondje stempelde ik een tekst en ik maakte het af met een satijnen strikje.


Deze lijn heeft ook een junk journal set en daarin zitten allerlei envelopjes en pockets die je kan maken, die maakte ik hier ook, ik maakte een randje van een stukje kant.


Ook hier weer zo'n pocket met daarin diverse labels, op de pocket een kraft etiket.


Hoer zie je weer allerlei kleine Kimya spulletjes, de keuze is nml reuze...
een mini envelopje met daarin een mini blauw labeltje, een bruin label, en de leuke hartjes banner.


Hier een wit hangetiket met daaronder een plaatje uit papier, hierop weer een bannertje, dit is een stansje van Gummiapan en een satijnen strikje.


En dan de laatste pagina, hier zie je een blauw 7x10 enveloppe met daaroverheen een ijsstokje wat ik bekleed heb met DSP, en ook hier zie je weer zo'n mini blauw labeltje.

En dat was mijn blog voor deze keer, ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Lieve groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra