maandag 17 juli 2023

Live12 juli 2023

 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt voor een blog.

Ik laat deze keer de live zien die ik afgelopen woensdag in de groep gaf, het was weer een supergezellige avond waar een aantal dames ook echt actief meededen, en niet onbelangrijk het ook goed konden volgen.


Femke vroeg in de groep, is er nog iemand die wat wil maken met het papier van Prima Marketing "Lavender Frost"

En ik dacht ja hoor dat wil ik wel, en ook voor wie en waarvoor ik het wilde maken was al snel bedacht, de 50-jarige trouwdag van mijn ouders!
Op de DoeDag met het blokje papier in de hand een rondje gemaakt in de winkel om een leuk pakket samen te stellen, en zo kwam ook het idee om er een mooi doosje omheen te maken van een hartjes vouwdoosje.
Het pakket is nog te bestellen, er zijn 2 soorten pakketen gemaakt, 1 met designpapier en alle extra's (let op voor dit pakket geld wel op = op) en 1 waarbij je alleen de basis krijgt zonder designpapier en extra's 


In het doosje zit in album gemaakt van diverse witte zakken.
Op de voorkant wat roze bloemetjes van Florella, zulke mooie bloemetjes in vele kleurtjes er past er altijd wel 1 bij je designpapier!


Binnenin het album zitten (jullie kennen me onderhand) links en rechts 
 flapdelen gemaakt van zakken en gesloten door mooi satijnlint 


Een zak vouwde ik diagonaal voor een iets andere look hihihi.


In de pocket waarop ik een waxseal plakte, 2 labels en een loonzakje, op het loonzakje een stempel van Gummiapan "cadeaubon"

 

Aan de andere kant 2 zakken gevouwen en ook hier weer een pocket gemaakt.


Op het pergamijnzakje weer een waxseal 


In een van de pockets zit nog een dubbelgevouwen wit zakje, nog meer ruimte voor foto's oid!



De live is natuurlijk terug te vinden op ons YouTube kanaal.


Veel plezier met kijken en laat me weten wat je ervan vind!!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra