maandag 8 juli 2024

Buffetkastje

 Goedemorgen allemaal,

Het is weer mijn beurt om een project met jullie te delen, deze keer mijn buffetkastje in strandsfeer.

Toen Femke in de designteam groep vroeg wie wil het kastje maken twijfelde ik geen seconde ik was echt op slag verliefd en zag ook al helemaal voor me hoe ik hem wilde maken, strandsfeer dus!


Het papier wat ik ging gebruiken stond ook al vast het mooie papier van Graphic45 Beach is Calling, dit paste perfect bij wat ik voor ogen had.


Nadat ik het kastje in elkaar gezet had ben ik eerst gaan verven, eerst een laag witte gesso toen schuren, een laagje donkerbruine verf, weer goed schuren en wederom een laagje witte gesso, de laatste laag heb ik weer licht opgeschuurd en zo krijg je de soort verweerde whitewash look, ik hou ervan!


op het kastje staat dit lijstje (action) met een foto van onze eigen Rocky aan het strand, past ook weer perfect bij het gehele project toch...


Mooie bloemen en waxseals in het kastje.


Diverse kleine flesjes, die hebben we echt in alle soorten en maten!


Visnet mag natuurlijk niet ontbreken op dit kastje, dit heb ik dan ook lekker veel gebruikt, in het visnet schelpjes die ik van vakanties heb meegenomen.
De canvas vlaggetjes verkoopt Kimya ook te gaaf toch!


Ook aan de ander kant het visnet, en een vaasje met (droog) bloemen, hier zitten onder andere van die leuke pluisjes in.


Het buffetkastje kan ook open, hier zit nu nog niks in maar het album hiervoor is in de maak.

Zo dit was weer mijn blog voor deze week, vele zullen hem al live gezien heb op een van de diverse beurzen maar ik ben toch nog benieuwd wat jullie vinden.

Lieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra