maandag 2 september 2024

Nora is geboren

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie te verblijden met een Kimya project!

Ik laat vandaag een kraamcadeautje zien want Nora is geboren, dochtertje van een oud collega en natuurlijk maakte ik wat leuks!


Hier zie je het totaalplaatje, ik had een vouwmandje bij de Duitse Kik meegenomen (deze zijn trouwens ook bij de Action te krijgen) en maakte hier een soort kraam mandje van.
Aan de voorkant spande ik wat touw en hieraan bevestigde ik babysokjes met kleine knijpertjes.


In het mandje zitten een blokkentoren met de naam erop, een masker voor papa, een masker voor mama, en een leuk boekje.


De blokkentoren is gemaakt van 6x6 kraft vouwdoosjes, gewoon op elkaar geplakt, de houten letters heb ik lichtroze geverfd.
Her en der heb ik nog wat florella bloemetjes geplakt, in het bovenste doosje zit een organza zakje met daarin bad parels in de vorm van een eendje. 


Ik vond het leuk om ook voor papa en mama een cadeautje in het mandje te verstoppen en een maskertje is in de newborn tijd echt wel welkom!
De maskertjes heb ik in vlakke zakjes gestopt en deze leuk aangekleed, op ons YouTube kanaal staan de filmpjes hoe je deze ook kan maken (hier die van mama en hier die van papa)
De etiketten zou je normaal voor Moederdag en Vaderdag gebruiken maar zijn dus ook leuk te gebruiken in een kraamcadeautje!


Natuurlijk ging er ook een klein boekje in het mandje, het boekje heb ik gemaakt van 2 fruitzakken, die heb ik op elkaar geplakt en gevouwen tot een boekje.
op de voorkant een leuk etiket afgewerkt met wat florella bloemetjes, de sluiting is gemaakt van mooi roze lint.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Craft o Clock "Girl & Curl"


Ik heb het boekje rustig gehouden dus niet teveel poespas, het papier is mooi genoeg!
Wel een leuk satijnen strikje gebruikt.



In het midden heb ik nog 2 extra flapjes gemaakt van 2 kraft envelopjes van 7x10cm, deze heb ik gesloten met een stukje smal satijnlint.


Als je dat openklapt weer een mooi etiket in het midden.

Zo dat was hem weer ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden ik hoor het graag!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra