zondag 8 december 2013

Lantaarn.....

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kerstprojectje om te laten zien.
Op de beurs in Rijswijk hadden mijn moeder en ik allebei een lantaarn van Let's get Bizzee gekocht, super leuk om te pimpen!!

Ik heb de lantaarn eerst helemaal bewerkt met gesso, daarna beplakt met het mooie papier van Maja Design, en daarna pimpen, op de voorkant een lief magnoliaatje wat is ingekleurd met Distress en twinkling H2O, ik vind het echt super gelukt, hij staat dan ook te pronken op mijn kast!!





De lantaarn gaat meedoen aan de challenge bij Scr@p-Cards Challenge, daar willen ze deze keer een kerstcreatie zien maar geen kaart of tag, nou daar voldoet ie wel aan!!

Ben weer benieuwd wat jullie vinden!!! Nog een fijne zondag!


9 opmerkingen:

  1. Nou daar voldoet ie zeker aan Sandra, wat heb je de lantaarn van Lets get bizzy prachtig versierd en je magnolia prachtig gekleurd en dat ie staat te pronken op je kast dat wil ik best geloven....schitterend gedaan!!
    Groetjes DT lid Gerie van Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lantaarn.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat weer een beauty!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Sandra!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super gezellig uit Sandra! Prachtig gedaan!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooie lantaarn! Super mooi gepimpt! heel sfeervol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker te weten dat ie super goed gelukt is! Vind hem prachtig! Veel moois op gebruikt!
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita (Dt lid)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra