maandag 30 december 2013

Projectje DSCC.

Hallo allemaal,

Vandaag een projectje van mij op het blog van DSCC, het is het doosje geworden wat ik ook voor de juffen van Niels gemaakt heb, alleen deze keer voor een verjaardag of iets anders.
Het papier is allemaal van Maja Design, en Tilda is zoals gewoonlijk ingekleurd met twinkling H2O en Distress inkt.





Gaan jullie nog even kijken op het blog van DSCC daar heb ik er ook nog een beschrijving bij gezet!!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling, en tot 01 januari want dan begint er alweer een nieuwe challenge bij DSCC.



6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor je creatie. Echt mooi

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je project is prachtig, Sandra!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Sandra. Erg leuk om iemand kado te doen.
    Fijne jaarwisseling. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig toch! Zo'n lief kadootje, je zal het maar krijgen. Ik vind dat omgehaakte potje ook zo schattig. Moet ik ook écht weer eens gaan doen. Fijne jaarwisseling en groetjes van Plint.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf setje heb je gemaakt !
    Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra