zondag 6 februari 2011

Aparte kerstkaart!!

Hallo allemaal,

Deze keer een aparte kerstkaart, of ik moet zeggen mijn zoon vind hem apart, want een paars kerstpakje en groene stenen dat kan volgens hem niet, ikzelf vond het wel grappig en op deze manier past het perfect bij het scrappapier.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Karen's Doodles nederlandse uitdagingen blog.
Je mag nu ook meedoen met andere afdrukjes, ik vond de schets van deze week erg leuk dus ik dacht ik waag me eraan.
Dit is de schets



En dit is de kaart die ik gemaakt heb

Ik heb wel eea moeten aanpassen omdat ik graag een vierkante kaart wilde maken, maar ik vind hem zelf wel zeer geslaagd.
Wat vinden jullie??

Groetjes Sandra


7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zeker geslaagd. Je kleurtjes zijn toppie! Ben dol op paars! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je onze sketch gebruikt heb.Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje Sandra!
    Leuk dat je meedoet bij Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Sandra!
    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurcombinatie! Prachtig gemaakt! Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Jolanda Gastdesinger van KD.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is super
    leuk dat je meedoet
    gr anja kddt-nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben persoonlijk groot fan van niet traditionele kerstkleuren dus wat mij betreft is ie niet raar :D maar juist erg leuk.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra