woensdag 2 februari 2011

Rood!!

Hallo allemaal,

Vandaag een heerlijk dagje vrij geweest, vanmorgen even het huis aan kant, vanmiddag was mijn zoon vrij dus lekker samen gegeten en toen wilde hij lekker buiten gaan spelen waar ze zin aan hebben met deze kou brrrrrrrrrrrrr, maar ja hij speelt eigenlijk altijd wel buiten weer of geen weer op de een of andere manier heeft hij geen last van deze weersomstandigheden.
Toen kon ik lekker de hobbykamer in aan de knutsel!! Ben weer lekker in de weer geweest met mijn aquamarkers ben nog steeds een beetje zoekende naar de juiste werkwijze maar het gaat me steeds beter af.
Zo en dan ook nog een kaartje erbij natuurlijk, deze is al wat ouder, ik vind hem zelf errug leuk helemaal in het rood. Wat vinden jullie??




Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. hoi

    leuk kaartje!!

    wat een leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is het geworden, prachtig!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,

    Wat een mooi kaartje en heel erg leuk helemaal in het rood.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra