zondag 3 maart 2013

Baby tasje..

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens keertje, afgelopen week had Niels vakantie en dus waren mijn ouders een weekje hier om op hem te passen, hierdoor had ik wel wel minder tijd om te bloggen, maar dat probeer ik allemaal weer in te halen dus jullie kunnen mijn bezoekje verwachten!!
Wel heb ik samen met mijn moeder wat zitten freubelen, ze moest een tasje hebben voor een baby borrel en die heb ik voor haar gemaakt met de lieve baby Edwin ingekleurd met twinkling H2O en distress inkt.


Lief is ie geworden he!! Mijn moeder was er helemaal happy mee!!
Met dit tasje doe ik mee aan de challenge bij Time for Magnolia waar de opdracht een baby creatie is.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, vind het altijd heerlijk om jullie reacties te lezen, wil jullie bij deze dan daar ook alvast voor bedanken!!!

Nog een hele fijne zondag!

Groetjes Sandra 

16 opmerkingen:

  1. Wat geweldig ingekleurd!!! Super mooie details, een beauty!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje Sandra, mooie kleurtjes papier, en je hebt het stempeltje prachtig gekleurd, ik begrijp dat je mams er blij mee was.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!!! Zo lief en pastel, hou ik van!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh Sandra wat een schattig tasje, prachtig!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief tasje, erg mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt, ik kan me indenken dat je moeder dit erg leuk vond.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prima uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhh Wat een geweldig lief tasje en weer zooooo mooi ingekleurd!!! Ik ben er helemaal weg van Sandra!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie tasje! Heel lief en schattig in een mooi kleur blauw en geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mij betreft ben je al gewonnen. Het is een cutie, hele mooie creatie geworden!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh wat een lieffie! Hele mooi kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi sandra


    Erg mooi gemaakt zo leuk om zo kado te geven .
    Snap dat je moeder er blij mee is .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje Sandra, ziet er lief uit. Leuk is het bolletjeslint, heb ik ook nog liggen, moet ik ook eens wat mee doen.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra , wat een super mooi en schattig baby-tasje heb je gemaakt !! Leuk dat je meedoet bij TFM. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat n mooie kaart heb je gemaakt Sandra en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra