woensdag 6 maart 2013

Let's go shopping!!

Hallo allemaal,

Let's go shopping is de optie die bij de schets hoort van Elke kaart een feestje, vond het een heel erg leuke schets, ik had alleen geen stempel die met shopping te maken heeft, dus ff bij google afbeeldingen gekeken en daar kwam ik dit plaatje tegen, vond het wel erg geschikt voor de optie!!


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, weet het zelf nml niet zo goed, licht denk ik aan het papier normaal pak ik deze kleurtjes niet zo gauw, ik hoor het graag van jullie!!

Groetjes Sandra 

18 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart leuk geworden hoor Sandra! Lekker vrolijke kleuren en dat plaatje past goed bij het thema! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi hoor, niks mis mee. De kleuren zijn ook mooi, passen goed bij het weer van nu.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je plaatje superleuk. Zelf zou ik ook niet zo snel naar deze kleuren grijpen maar het is echt fantastisch leuk, lekker vrolijk en dat is shoppen toch ook hihi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra

    Ik vind het een pracht kaart hoor kleuren zijn juist erg mooi ,en dat plaatje is ook super en je hebt hem ook weer zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze gaaf, super afbeelding en wat een super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sandra, wat een gave kaart heb je gemaakt, de stempel is ook zo geweldig, mooi gekleurd ook, ik vind je kaart schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg spontaan zin om nieuwe kleuren voor de lente te gaan shoppen! Heel vrolijk en gezellige kaart Sandra!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk is deze afbeelding hoor, zo loop ik ook altijd ;-). Ik vind het een leuke kaart, houd wel van deze kleuren.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie vrolijke kaart en je hebt ook een leuke afbeelding gevonden. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra , ik vind de kleuren juist erg mooi .... heerlijk voorjaars-achtig. En wat een leuke stempel is dat en je hebt mooi ingekleurd. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Leuke kaart. Ik ben dan toch niet de enige die op google naar een digi heeft gezocht. Vindt de jouwe ook leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een super leuke en mooie kaart...!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind 'm echt te gek Sandra.
    Alles klopt gewoon!
    Echt super gedaan!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    Ps'je ik heb nog een leuke candy op m'n blog staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart!! Heel leuk gedaan! En ook heel leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met mooie digi/stempel.
    Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt.

    Gezellig dat je meedoet deze week aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sandra dat is een super kaart en zo mooi ingekleurd

    groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig stempeltje en heerlijk die zonnige kleurtjes... Word je helemaal blij van.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra