zaterdag 16 maart 2013

Boekenleggers swap..

Hallo allemaal,

Deze keer had ik weer eens meegedaan bij de Nederlandse swappers, deze keer was het de boekenleggers swap, de opdracht was maak drie verschillende boekenleggers, doe er wat leuke frutsels bij en geef een korte beschrijving van een boek dat jij leuk vind.

Mijn swapmaatje was deze keer Martha, haar stijl is helemaal vintage en dat was nog best een uitdaging voor mij omdat ik meestal cute kaartjes maak, maar ik had inspiratie dus kwam het al vlot uit mijn handen, ik heb een hoek gemaakt wat je over een pagina kan schuiven, en twee tags eentje met alleen tekst, en natuurlijk ook eentje met een magnoliaatje ingekleurd met distress en twinkling H2O.
Martha heeft de swap ontvangen en was er erg blij mee!!!!






De swap van Martha heb ik ook binnengekregen en wow ik was wel ff onder de indruk zeg hier zat de swap namelijk in:



Wat super mooi he!!!!
En dit zat er in dat geweldige koffertje:


Echt allemaal even mooi en leuk, ik ben er echt helemaal blij mee, het koffertje krijgt sowieso een heel mooi plekkie in mijn hobbykamer!!! Martha nogmaals bedankt hoor!!

Zo dat was een lang bericht met een hoop foto's, maar ik hoop de moeite waard, vond het deze keer echt een hele leuke swap, en hoop een volgende keer weer mee te doen!!!!

Dan ga ik nu lekker pannenkoeken bakken, dat heb ik beloofd aan Niels, en dan vanavond nog wel ff aan de freubel denk ik!!!

Nog een fijne avond!!

Groetjes Sandra   

8 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie foto's met geweldige creaties, kan me voorstellen dat je helemaal weg bent van dat prachtige koffertje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boekenleggers Sandra, de inhoud van het koffertje, en het koffertje zelf, wauw wat is dat mooi zeg.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee zeg, prachtig allemaal. Wat een leuk idee, dat hoekje, nog niet eerder gezien.
    Erg leuk.
    Fijne zondag verder, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben super blij met jouw boekenleggers en mooie spulletjes Sandra!! Helemaal mijn stijl en kleuren!! Geweldig mooi gemaakt!
    En het is gelukkig goed aangekomen
    ;-)
    Leuk hè, dat swappen!
    Groetjes en fijne dag!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een schitterende creaties allemaal!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ik hier allemaal zie Sandra, in één woord GEWELDIG!! En wat een verwennerij!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so gorgeous! love it.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, wat mooi zeg! Ik snap dat Martha blij was met jouw prachtige swap maar dat geldt volgens mij ook zeker andesom.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra