maandag 28 maart 2011

Award van Danielle!!

Hallo allemaal,

Vandaag las ik ik dat ik een award heb mogen ontvangen van Danielle, dat vind ik erg lief van haar!!





Ik moet nu nog 7 dingen over mezelf vertellen , nou daar gaat ie dan:
1. Ik ben verzot op kaartjes en cadeaudoosjes maken.
2. Ik vind het heerlijk om te shoppen!!
3. Ik ben al bijna 11 jaar getrouwd met mijn lieffie Maurice.
4. Ik heb de leukste zoon van de wereld Niels van 8 (haha dat zegt iedereen over zijn eigen kind toch!!)
5. Naast kaarten maken vind ik het ook heerlijk om een goed boek te lezen.
6. Lekker kletsen met mijn vriendinnen doe ik ook graag (natuurlijk met een lekker bakkie thee erbij)
7. Bloggen is mijn nieuwste verslaving!!

Zo dat viel nog niet mee, nu moet ik hem nog doorgeven maar dat vind ik heel erg moeilijk dus ik geef hem door aan iedereen die altijd leuke en lieve reacties achterlaten op mijn berichten, dus dames neem hem maar mee.

Danielle nogmaals bedankt, ik vind het echt superlief van je!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra