zondag 27 maart 2011

Beurs!

Hallo allemaal,

Vandaag naar de beurs in Rijswijk geweest samen met mijn moeder, we hebben het supergezellig gehad!!!

Natuurlijk ook een aantal dingen gekocht waaronder de scor-pal die al heel lang op mijn verlanglijstje stond, ook nog wat papier, lintjes, een leuk stempelsetje enz enz....

Hieronder twee foto's met wat ik gekocht heb, ik hoop deze week een aantal dingen te showen die ik met mijn nieuwe spulletjes gemaakt heb.





Allemaal nog een fijne zondagavond!!
Groetjes Sandra

2 opmerkingen:

  1. Wauw, je aankopen zijn schitterend!! Prachtig papier heb je ook mee!
    Zelf heb ik de stempeltjes van Buzzcraft ook, ik vind ze zo leuk om mee te werken! Zo schattig he!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aankopen, zien we binnenkort vast wel een mooie creatie voorbij komen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra