zondag 20 maart 2011

Mannenkaart.

Hallo allemaal,

Wat een weertje he heeeerlijk!!!!!!!!
Vandaag een kaartje gemaakt gemaakt voor mijn schoonvader die volgende week jarig is.
Ik wilde het kaartje een wat oudere indruk geven, dus ben ik met de schaar aan de slag gegaan, het ging iets mis want er kwamen scheuren in, helaas had ik niet meer van dit papier liggen dus heb ik het toch maar verwerkt in de kaart, uiteindelijk vind ik het toch nog wel geslaagd.... voor de rest niet te veel poespas op de kaart ik vond hem al druk genoeg.



Groetjes Sandra 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,

    Wat een heerlijk stoere kaart is dit geworden. En wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een mooie details, een echte mannenkaart, lekker stoer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat het echt wel een mooi resultaat geeft hoor!! Mooi!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke mannenkaart, ik vind het altijd een leuk effect met scheuren enz erin. Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,

    Het is dat je het zegt, die scheurtjes...hij is wel ontzettend stoer, een echte mannenkaart. Je hebt ook leuke details erin verwerkt, het afdrukje is ook gaaf.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    een prachtige mannenkaart!!

    hele mooie details!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra