donderdag 3 maart 2011

Kerstkaart!

Hallo allemaal,

Ja ja het lukt me aardig om me aan mijn goede voornemen te houden "iedere maand 1 of 2 kerstkaarten maken" want hier is er weer een.
De kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch bij "create4fun", deze keer weer een leuke sketch van Anne-Marije.


En dit is mijn kaart geworden een kerstkaart dus.


Zo dit was de laatste voor deze week, vanmiddag gaan we lekker een paar daagjes weg naar het zuiden, lekker naar mijn ouders carnaval vieren, heerlijk hoor zie ik de rest van de familie ook weer is altijd enorm gezellig.

Alvast bedankt voor jullie leuke reacties altijd, ik zal de komende dagen niet kunnen reageren bij jullie maar vanaf maandag kom ik weer bij jullie kijken hoor!!

Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

  1. hoi

    een prachtig kerstkaartje!!

    fijne carnaval!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, prachtige kleuren ook en ik vind het knap dat je dat volhoudt, iedere maand eentje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje hoor!
    Geniet maar van je leuke weekend!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra