donderdag 17 maart 2011

Verjaardag vergeten.

Hallo allemaal,

Was ik toch gewoon de verjaardag vergeten van mijn vriendin (schaam schaam), nou moet ik zeggen ze doet er nooit wat aan dus ze had het me al vergeven.
Maar ja ik vond toch dat ik nog wat moois moest maken voor haar!
Ik had op verschillende blogs deze chocolade verpakking al zien staan dus daar ben ik mee aan de slag gegaan, moest even stoeien met de maten omdat die repen niet allemaal dezelfde maten hebben maar het is toch goed gelukt ik denk dat mijn vriendin er erg blij mee zal zijn, en chocolade is natuurlijk altijd goed!!!!!

De buitenkant


En de binnenkant met de chocolade







Alvast bedankt voor jullie lieve en leuke reacties!

Groetjes Sandra 

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig hebben anderen dat ook wel eens:) Het is nu toch super leuk opgelost, prachtig gemaakt en nog leuker om te krijgen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zal je vast vergeven hebben met z'n leuke cadeautje, heel erg leuk gemaakt en leuke tekst heb je erop gezet!
    Ik ben trouwens via via op je blog terecht gekomen en ben je ook gaan volgen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra