zaterdag 12 maart 2011

It's a boy

Hallo allemaal,

Vanmiddag lekker de hele middag in mijn knutselkamer gezeten en deze kaart gemaakt.
Mijn collega had mij gevraagd of ik deze voor haar wilde maken, het is een geboortekaartje voor een jongen met een doosje met sokjes erin, ik vind het altijd heel leuk om deze kaarten te maken, het is wel veel werk (ben er de hele middag mee bezig geweest) maar het resultaat vind ik geweldig, ik hoop dat mijn collega er ook blij mee is...... maar ik denk dat dat wel goed zit.





Tevens wil ik met deze kaart meedoen met de challenge bij Marianne Design , het thema daar is "anything goes" als je maar een stempel of plaatje van Marianne Design gebruikt.

Zo genoeg gekletst, nog ff de strijk wegwerken en dan vanavond gezellig met z'n drieeen op de bank.
Allemaal nog een fijn weekend!!!!

Groetjes Sandra



6 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,
    Wat is dit een prachtige kaart geworden, zal je collega vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is heeeeeeeeel erg leuk geworden. Volgens mij is het altijd goed als je hem zelf ook leuk vindt, toch? Wat een mooi randje heb je er langs gemaakt...
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een erg mooi kaartje geworden leuk hoor.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creactie, ik vind hem super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kaartje en de binnenkant is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    een schitterend kaartje heb je ervan gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra