vrijdag 11 maart 2011

Vrolijk kaartje.

Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer een berichtje en een kaartje van mij.
Vorig weekend lekker carnaval gevierd in het zuiden van het land en afgelopen maandag weer helemaal brak aan het werk, ik moest ff een paar daagjes bijkomen, vandaag eindelijk weer de puf en de tijd voor een kaartje.

Ik heb een kaart gemaakt naar aanleiding van de schets bij CeaMiep.
Dit is de schets.....


En dit is de kaart die ik gemaakt heb......


Vind het zelf een vrolijk kaartje geworden!!! Oh ja en er staat echt gefeliciteerd alleen valt de "d" weg achter een bloemblaadje zie ik net.

Groetjes en een heel fijn weekend allemaal!!!

Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

  1. Oh ja, ik denk dat de mensen wel weten dat het "gefeliciteerd" is :) Het is inderdaad een heel vrolijk kaartje. Super schattig ook!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje!!! Ik vind de kleurencombi heel erg mooi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    een prachtig kaartje!

    leuke kleurtjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra